Anlamlı Msn Nickleri ~ En Güzel Sözler, Yeni Msn Nickleri

8 Haziran 2008 Pazar

Anlamlı Msn Nickleri

çok güzel msn nickleri, güzel sözler, anlamlı msn nickleri ile seriye devam ediyoruz.. İşte birbirinden güzel anlamlı nickler

msn nickleri, güzel sözler, en güzel sözler, msn sözleri, anlamlı sözler, anlamlı msn nickler

Seveceksen sevgilim ol, sevmeyeceksen komşum ol, öldüreceksen azrailim ol. (BY_ADSIZ...)

Alaca Karanlıgı Sevmem Ya Gündüz Olmalı Ya Gece Kurşun ya Tam Anlın dan Vurmalı Ya da Namluda Kalmalı Yar Dedigin Ya Tam Sevmeli Yada Çekip Gitmeli (bitter_me_please)

Güldüm Aglattilar,Sevdim Aldattilar,Sarildim Biraktilar,Saolsun dostlar,Sevenler,Sevilenler,Beni Zorla $air Yaptilar!!! (bitter_me_please)

Senden sonra herşey yasadışı, herşey İLLEGAL!

Senden sonra dünya kapkaranlık, kocaman, sanki yangın yeri, sanki suç mahali!

GiderKen biLe başkaydın, sevdiğim!

Benden sonra kim varSa hayatınDa, mutLuLuk diLerim sevgiLim.. Beni harcaDın onu da harCa!

Hiç yorum yok: