Güzel Msn Nickleri, Avatarları ~ En Güzel Sözler, Yeni Msn Nickleri

23 Ağustos 2008 Cumartesi

Güzel Msn Nickleri, Avatarları

Msn nickleri, güzel msn nickleri ile nickler, msn nickleri yayınlamaya devam.. Beğenilen msn nickleri, güzel nickler, güzel msn nickleri yayınlıyoruz.. Sizlerin yolladığı birbirinden güzel msn nickleri, beğenilen nickler, Güzel Msn Nickleri, Şekilli Nickler, Nikler, Msn ifadeleri, Msn Avatarları, Msn Eklentileri, Msn Temaları;

yasaklar icinde tanidim seni sen bana yasiksin sen bana yasak ellini tutugum anlarda bile nakdr yakinsa okdr uzak (cadi kizzz)

degistiremezsin beni kasma bosa bn buyum biraz huysuz biaz kirik bn kendimle mutluyum...!!! (cadi kizzz)

BiR aPtaLı TaM 5 yıL sEwDiM vAzGeÇ dEdİlEr YiNe sEwDiM aMa O nE YaPtI aRkAsInI dÖnÜp Bi 5 dK bİlE bAkMaDı...

beni bana küstüren beni bana kırdıran
Kalpsizin hiç suçu yok mu? (Chatlaq_qAmZe)

Bir sevda sözü fısılda, hazırım ınanmaya! (By_Esmer06)

Deli sormuş deliye "Aşk Nedir" Diye
Deli Gülmüş Dediye "Ben Niye Deliyim"Diye

kaç haRftn oLuşuoRsn?
kaçı sesLi?kaçı sessiz?
kaç davRanış seRqiLedn?
kaçı yeRLi?kaçıyeRsiz? =) (yanLz_pRenses)

Hiç yorum yok: